Heidi Montag - Higher!

Haha, Heidi från The Hills har gjort en musikvideo, eller ja, hennes man Spencer filmade. Hemmafilm ungefär... Riktigt dåligt! Och människan kan inte dansa... Hur kan man ens visa upp något sånt här?! My god!!







Och appropå The Hills, kika in den här länken! Det är Lauren och Audrinas hus mäklarannons. Snacka om underbart hus, ge mig! :D

Jag hatade dom här serierna innan men nu har jag fastnat totalt för The Hills. Och förstått att det är en realityserie, tänkte jag också att den är lite väl "verklig" för att vara helt efter manus. Så nu ska jag snart se klart dom två sista säsongerna :D Hehehe.. Har dock inte sett Laguna beach (när det gick förut såg jag kanske nåt avsnitt) men när jag sett klart The Hills ska jag titta på The City. Fy vad jag drömmer mig bort när jag ser The Hills, dom har mina drömjobb och lever mitt drömliv i USA! Damnit!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0