Nu händer det en del!

Eller inte.. Johan åkte till Karlsborg med hemvärnet i morse vid 06:00 och jag kunde inte somna om så jag har vart vaken sen dess.. Lagom rolig dag! Det enda jag gjort är att jag vart till stan o ätit med Melinda sen handlat. Choklad! Jag skulle ju vara nyttig ja.... Dock är ju inte mitt problem sötsaker, choklad har jag varit sugen på sen i torsdags och fortfarande inte ätit. Nu efter några rutor är jag less.. FETT är mitt stora problem! :/ Och det är svårare att ersätta än sötsaker när man vill ha den söta smaken >< Well well, nu sitter jag och tittar på Paris Hilton my new BFF på tv och sen är det Kate och Leopold efter detta. Så det blir väl det... Johan ska tydligen ha övning till 3 inatt så får inte ens prata med honom idag. Säkert inte imorgon heller.. Hatar den där förbannade hobbyn!!!!! Men han måste ju få göra det han tycker är kul, önskar jag hade råd med min hobby, ridning.... Men jag är för feg för att ens komma igång igen, har inte råd att gå på ridskola och den enda bra ridskolan här måste jag ha körkort för att komma till... Ja, rätt kört alltså! :p

Men för övrigt ska vi flytta nästa vecka bara vi lyckats få dörren i nya lägenheten lagad :) Ska bli skönt att få det gjort innan skolan börjar! Sen får vi ju en valp så fort vi flyttar in också, skynda skynda. :D En jättesöt golden & border collie blandras :D Iihhh! Han har inget namn än dock. Bra med en hund för mig, då måste jag ut + att jag kan börja träna agility. Fast det dröjer ju ett bra tag innan han är gammal nog för långa promenader och agility. Dock ska vi gå lydnadskurs i oktober! :)

Snart börjar skolan också. Bara två veckor kvar.. Jag börjar faktiskt ångra mig, vill inte! :/ Jag passar inte in på den utbildningen.. Kommnikation, jag hatar att prata framför folk och det förväntar dom sig och alla brukar va väldigt framåt där. Vad ska JAG göra där då?! Börjar fundera på att skita i det men kan ju inte göra det heller.. Fan! :/ Dessutom kan jag inte stå framför folk med det här självförtroendet... Att jag aldrig kan få tummen ur o gån er i vikt. Nu är det försent, IGEN! Kommer stå där framme som en röd köttbulle o prata om mig själv första dagen, fy fan! Dessutom är dom alltid så hurtiga och ska göra en massa sportiga saker, jag då, jag tänker inte ens ha idrott. Inte för att jag inte vill röra på mig utan för att jag HATAR idrott i skolan!!! Alltid gjort, kommer alltid att göra.. Fan, vilken ångest jag fick nu.. Jag vill inte längre.. :S Det är nog inget för mig ändå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0