Bingolotto-kväll!

Nu är vi hemma sen några timmar tillbaka. Kom hem med lite saker från julklappsoutleten, det fanns en hel del okej saker, dock var det julklappar så ni får inte se ännu! ;) Hittade även 70% utförsäljning av Frank Dandy-underkläder där, dock va alla i storlek S... Hur många är det inte som har M, L eller ännu större?? Jättetråkigt att man inte kunde köpa något, dom kostade 100 kr st. Superpris ju och jag älskar Frank dandy! Well well, inget att göra åt det.

När vi kom hem tog vi en promenad med Sammy runt savannen och köpte med oss en varsin chai-latte, den satt fint. Sen blev det potatisgratäng och lövbiff till middag. För en timme sen gick Johan till jobbet så här sitter jag nu, hehe!

Tänkte för övrigt testa den Marabou vinter idag men tyvärr fanns den inte på maxi! Då blev jag såklart sugen på att köpa en annan smak, men på vägen dit fick jag upp i huvudet: "Är det värt det? Tänk på sommaren Sarah, tänk på snygga kläder och snygg kropp", då vände jag och vi åkte hem, utan några godsaker!!! En poäng till mig! Så ikväll blir det keso och kanel och kanske en knäckemacka med räkost när jag blir hungrig eller sugen. Det går i alla fall framåt måste jag säga, börjar kännas som att jag kanske kan lyckas med något, sakta men säkert. Fast jag har ångest att åka hem nu över jul, träffa folk jag inte träffat på nåt år eller så kanske och med familj och allt, känner mig så misslyckad när ingen annan i släkten är direkt överviktig! Alla är inte supersmala men ni förstår.. Men jag är ändå nöjd över att det går framåt för mig som person även om jag inte gått ner i vikt ännu. Men jag har heller inte gått upp i vikt något sen i somras när jag kom upp till den vikt jag lovat mig själv att aldrig nå, några gram ifrån och sen dess har jag hållt mig där och faktiskt inte ännu kommit upp på den vikten och det är alltså **.8 och **.9 vi pratar om att det ligger på men jag lyckas hålla mig under hela tiden!!! Annars skulle jag bryta ihop.. Så nu ska det neråt också. Skulle ju lyckas en del till jul men, huvudsaken är att jag klarar det till sommaren nu som tänkt! Kommer inte hinna gå ner 30 kg på 6 månader men, så mycket som möjligt!

Oj, vad långt det blev nu.
Nog för mig på en stund!

Ska spela bingolotto här för mig själv ikväll, blev så sugen så jag köpte mig en bingolott. Lite mysigt. Tänkte vinna en bil eller en resa nämligen. 1 miljon går också bra! Så vi hörs sen när jag vunnit, eller lite innan!

Kommentarer
Postat av: WIKTOROZ

Sv; haha ingen fara!



jag använder BINERO. Och det fungerara väldigt bra. Det är bara att maila binero och säga efter man köpt att dom ska peka adressen till lbogg.se;s servrar. :D

2009-12-13 @ 18:44:21
URL: http://wiktoroz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0