Det blir aldrig som man tänkt sig..

Jag ska försöka att inte vara allt för negativ i bloggen men jag måste ändå skriva av mig ibland, ikväll är en sån kväll! Oj oj vad vi har städat idag, herregud och det blev så fint! Vi kom iväg 30 min sent till Melinda men det var skönt att få städat. Vi hann vara hos M i ungefär 30 min och äta smörgåstårta och sånt, sen ringer dom från J's jobb, då har han MISSAT på schemat att han jobbar för han har det vikt i sin ficka så siffran knappt syns där viket varit, fan fan fan vad ledsen jag blev! Vi skulle ju hem nu och få besök och vi skulle hinna umgås lite innan nyår nu när han jobbar, idag hann vi ju inte umgås så mycket, vi skulle ju ha kvällen på oss!

Men som vanligt när jag ska ha något att göra och en rolig dag/kväll framför mig så går det i stöpet. Och det är inte bara något jag säger utan såna här saker händer ofta att jag får bli så jävla besviken! Men idag kändes det extra tungt eftersom jag inte får vara med honom på nyårsafton heller.. (Förra året låg han och sov, magsjuk hela nyårsaftonskvällen och jag hade gjort mig i ordning o allt i TIMMAR, slutade med att jag satt och åt för mig själv uppsminkad i pyjamasbyxor framför tvn) förstår ni nu vad jag menar? Inget år börjar bra direkt... Detta är visserligen dagen innan men det här skulle liksom bli kvällen i stället för nyårsafton med honom... Blir så jäkla ledsen! När man inte väntat sig det... Och jag sitter hemma, sååå ofta, jag har liksom inget att göra här nere vanligtvis så jag sitter här hemma varje kväll han jobbar annars men då är jag i alla fall inställd på det.. :/

Så jag kommer väl inte vara så rolig ikväll och ska därför inte heller deppa ner bloggen hela kvällen och har ingen lust att fixa med designen. Men kanske börjar jag fixa designen sen igen när jag ändå inte har något annat för mig men nu är jag bara så sjukt ledsen!

Jag och mitt liv är inte riktigt gjort för att vara med någon som jobbar kvällar, nätter, helger och storhelger och dessutom får hoppa in när det krisar med kort varsel. Och så gräddet på moset, detta!

Vi hörs senare..
Ha en bra kväll!




Behind blue eyes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0