Egen domän!

Så, nu är den egna domänen på G. Inom någon timme ska bloggen flyttas över till www.SarahOhrn.se ! :) Hoppas allt går som det ska. Jag ska iväg och fira jul med J's familj nu, så jag får se när jag kommer hem om det fungerat. Så efter det ska jag fixa min design, ikväll o inatt, tänkte jag! Det blev inget igår då designadinblogg var nere, som jag tar hjälp av.

Så vi hörs senare och ser hur det gått med bytet och hur det går med min nya design! =) Och nu när jag skaffat en ny domän förstår ni väl att jag kommer bli en riktigt aktiv bloggerska, hope you like it! ;)

Pjusss!



Uppdate!

Nu är jag hemma igen efter en liten sen "julafton" hos J's familj. Dock har inte min nya domänadress börjat fungera än, segt! Men jag ska i alla fall sätta mig och börja fippla med designen nu, får se om jag blir klar idag eller om jag får fortsätta imorgon! Hoppas att domänen kommer upp då också..

Vi hörs imorgon, sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0