I'm working..

Ber om ursäkt för tystnaden, jag jobbar gärnet med min design! Har hållt på hela kvällen igår och hela förmiddagen. Alltså, det ska erkännas att jag blivit lite ringrostig på det här med bloggdesign och jag är inte så jättebra på det ännu så det tar sin lilla tid. Lika så photoshop, jag är ingen talang direkt! Gjorde en header igår men ska snart börja på en ny, blev inte nöjd, den ser så amatörmässig ut så det är inte sant!

Dock har jag en hel del att hinna med idag, städa hela krigsplatsen (även kallad vår lägenhet), åka och äta tårta hos en vän som fyllde år i måndags och sen får vi besök ikväll. Puh! Hur ska jag hinna?! Måste få upp en ny design här idag! Så jag ska försöka göra något halvdant i alla fall så får jag finslipa inatt/imorgon.

Kan ju dela med mig av min första header i alla fall som nu troligtvis inte blir den slutgiltiga headern. Som sagt, den är dåligt gjord och ett "snabbarbete" på 10 minuter ungefär eftersom jag inte hade ro till det igår.

Men jag återkommer så fort jag kan med en ny design, ny inriktning, en helt ny start helt enkelt!

Keep on working...
-.-



HAHA nähä, det gick inte heller! För just det, jag råkade även göra den i "CMYK" dock funkade den på min blogg men tydligen inte här... Humm! Här är i alla fall "länken" till den i riktiga färger (hoppas jag?)
http://thewaytothestars.blogg.se/design/images/2009/header_66843311.jpg


Well, annars kan ni glömma detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0