It's up to you!


Nu skulle jag behöva lite hjälp, det är så att jag ska byta namn på bloggen (men kommer vara kvar på samma blogg såklart!), eller adressen i alla fall. Namnet på den just nu är "Just another ordinary girl.." och det är helt okej men det blir lite för långt i adressfältet känner jag. Även den jag har nu är lite väl långt.. SarahOhrn är ju mitt namn men väldigt tråkigt.. Några tips?? Främst för adressfältet men kanske döper jag hela bloggen till det, vore roligt med ett namn som representerar just min blogg! Men det är himla svårt att komma på alltså.. Och i mitt huvud står det still! Så jag tar mer än gärna emot förslag! :)

Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Du är absolut med i lottningen, du kanske fick min kommentar utan info om att jag lottar ut några änglar, jag lade till den efter några kommentarer så vissa har fått utan den informationen. :)



Men som sagt, du är med nu ;)

2009-12-13 @ 20:58:30
URL: http://zarlei.com/
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Det tycker jag absolut att du ska ;P

2009-12-13 @ 22:06:49
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0