Jag ber om ursäkt..

Jag skulle ju lägga in några fler inlägg ikväll, bl a med min shopping. Men min kamera måste ladda under natten såg jag och nu är jag jättetrött, desdutom har dom liveband på krogen som ligger vägg i vägg. En gång i månaden sa dom innan vi flyttade in, pyttsan!! Varje helg och denna helg två dagar!! Så nu har jag ett liveband i vardagsrummet, kan ju va trevligt, det är i alla fall bra musik idag men nu vill jag sova. Om en timme slutar dom äntligen..

Ska försöka sova redan nu dock! Tänkte hålla mig vaken till 3 när J slutar men det blir inget med det. Men det är så tråkigt att vakna tidigt när han ändå sover halva dagen och sen är man här hemma, tiden går, han går till jobbet, jag sitter här och ruttnar ännu en kväll och så flyter det på. Don't you just love being alone?!

Men det är sånt man får ta, jag visste hur han jobbade innan men jag trodde aldrig det skulle bli såhär jobbigt, när man inte känner speciellt många och inte har familj och gamla nära vänner här.. Inga som känns som ens riktiga, riktiga vänner, alltid är det nåt känns det som.. Börjar bli less på skolan och blir på dåligt humör pga vissa saker..

Well well, nu skulle jag sova ja, inte gnälla!
Hörs imorgon, jag lovar. Fler roliga inlägg då.
Sammy har redan somnat på golvet och jag ska lägga mig o se lite "The Hills"
- Jag heter Sarah och är en serie-missbrukare!
- Hej Sarah!

Vad tror ni det va i mitt paket jag fick hem idag förresten?
Roligt med gissningar!




Kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Emmelist

alltid kul med tävlingar! allt bra idag?

2009-12-12 @ 10:50:04
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Gabriella

erik vann! :D

2009-12-12 @ 12:16:32
URL: http://covette.blogg.se/
Postat av: WIKTOROZ.SE

haha the hills och the city är mitt liv :D

2009-12-12 @ 17:00:32
URL: http://wiktoroz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0