Julklapp till mig själv! ;)

Hihi, jag har handlat en julklapp till mig själv precis. Hittade en übersnygg väska på Friis & co igår, men idag va den slut! :( Så jag letade lite och på Chique hittade jag en väska med samma namn, den ser inte exakt lika ut men i stort sett. Så nu är den beställd, and I love it! :D Hoppas den är lika snygg i verkligheten. Jag har vart utan väska för länge nu, har en weekendbag som jag tar när jag har med flera skolböcker och så men onödigt att släpa den när jag bara har några saker, så nu äntligen ska jag få ha en handväska att fylla med mina små prylar och min laptop kan få följa oftare! ;)

Hoppas den kommer på måndag!!

Vad tycker ni?






Har även shoppat lite annat idag + fått hem ett paket! Så ni ska få se vad detta är senare. Allt utom julklapparna till familjen förstås. Eftersom båda mina systrar antagligen läser här! ;) Men det får ni se på julafton, hihi. Jag är supernöjd!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0