Julklappsoutlet!

Nu är det dags för mig och J att åka iväg till Nääs fabriker på julklappsoutlet. Fråga mig inte vad det är för jag har ingen aning men tydligen en lokal på 1300 m2 med varor till billigare pris, olika märkesvaror och presentartiklar. Kan ju bli spännande! Dock är jag lite orolig att det är urplockat eftersom dom har haft öppet sen 1 december men dom ska ju även ha öppet till den 30 december så det kan ju inte vara helt dött! Så får se om vi gör några fynd..

Sen ska J börja jobba vid 17:40 igen så vi måste väl hem och hinna äta middag innan det också. För mig blir det en lugn kväll, plugga mer tenta men jag känner nästan att det är onödigt att göra den för jag kommer absolut inte att klara den, så enkelt är det! Då kan jag lika gärna vänta till i januari..

Annars blir det en lugn kväll i alla fall och ska försöka blogga lite mer!

Vad ska ni hitta på en söndag som denna?

Tredje advent och lucia..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0