Läslus!

Jag är inte så mycket för att läsa, längre. Varför vet jag inte, när jag var liten läste jag flera böcker i veckan, jag läste jämt. Böcker från Pollux och Läslusen som jag var med i bland annat! Men sen har det dött ut, men har jag väl börjat läsa en riktigt, riktigt bra bok så är jag fast. Som "Shopaholic"-serien, efter att jag läste den första var jag fast och har läst hela serien i streck. Och även Sophie Kinsellas andra böcker. Jag älskar dom!

Men den här boken, L.A. candy av Lauren Conrad är jag bra sugen på att läsa. Jag älskar ju "The Hills" och den här boken verkar dessutom riktigt bra. Min typ av bok! Så jag måste nog införskaffa den snart. Någon som läst den?



Jag är också sugen på att läsa dom böcker Twilight baseras på, funderar på att köpa den första på ljudbok för att kunna lyssna på när vi åker hem på fredag och ska åka bil i sådär 7 timmar ungefär. Det här är väl den första boken, "Om jag kunde drömma"? Vad tror ni? Är den boken bra?

Kommentarer
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Jag tror inte att Twilight-serien är bra, jag VET det! Jag har hela serien på både svenska & engelska, böckerna är så sinnessjukt bra!



Jag kan lova dig att du kommer fastna även fast du inte är någon inbiten läsare :)

2009-12-13 @ 19:59:28
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: fotonich

Vilken fin blogg du har (:



P.s sugen på handsmycken ? Jag säljer nämligen och har även julrabatter nu (:

2009-12-13 @ 23:51:33
URL: http://fotonich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0