www.sarahohrn.se

Så, nu fungerar mitt domännamn! :) Så nu kan ni bara gå in på www.sarahohrn.se, lite enklare kanske?

Designen dock, min huvudvärk eskalerade igår till i vad jag näst intill tror va migrän! Så ingen mer dator för mig blev det.. Fick lägga mig till slut när det blixtrade i ögonen! Och så vaknade jag mitt i natten och var tvungen att gå på toaletten, huvudet sprängde och jag mådde illa så jag trodde jag skulle spy! Som tur va somnade jag om ändå och när jag vaknade i morse var det bättre... Det är min nacke/mina axlar som spökar. J masserade mig innan vi somnade en stund och då släppte huvudvärken helt, i 1 minut! Sen va den tillbaka..

Men nu ska jag sätta igång med designen!
Smell ya later!

Förresten, när jag ändå håller på, är det något speciellt ni vill läsa om i min blogg? Kom gärna med tips eller frågor! :)

Kommentarer
Postat av: Designa Din Blogg - När du vill göra om din blogg

Nåt sånt kanske?

http://www.designadinblogg.se/2009/april/horisontell-meny-med-dropdown.asp

2009-12-30 @ 11:22:12
URL: http://designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0