Idag ska vi skriva kontrakt, hoppas jag!

Igår kväll köpte vi hem pizza (jättebra när man ska gå ner i vikt....) och jag fick ingen sushi (som är av det bättre inom snabbmat i alla fall) så jag fick äta det också. Men i alla fall, så hade Johan och Daniel tv-spelskväll här. Så ja, jag gjorde väl inte så mycket, spelade lite raving rabbids med dom, satt här och försökte få hit Bella men hon orkade inte! ;) Så vid 1 somnade jag, utan att jag ens hann tänka sen kände jag att Johan kom och la sig, tydligen va klockan 3 då.. :p

Nu har i vaknat, det spöregnar ute, eller ja, det kommer och går. Sitter och väntar på om snubben som ska hyra ut lägenheten ska ringa, han skulle förhoppningsvis ringa idag så vi kunde skriva kontrakt och sådär men eventuellt blir det imorgon. Den 1/8 får vi i alla fall flytta in! :) Då har vi minst en månad på oss att flytta..

Annars lär det blir en rätt lugn dag, Johan är ledig idag och imorgon. Vet inte vad vi ska hitta på, finns ju inte överdrivet mycket att göra, speciellt inte när man är pank! Så det återstår att se.. Händer inte så mycket i mit liv nu under sommaren så förhoppningsvis blir bloggen roligare i höst när jag börjar media & kommunikation och kan dela med mig lite roliga saker.

Men ska i alla fall ta en promenad senare om det inte regnar.
Ska försöka skriva nåt roligt inlägg senare.

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Matilda

gud vad jag saknar dig. hoppas vi ses snart.

Love u :) <3

2009-07-15 @ 01:07:04
URL: http://livetenligttilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0