I'll love you 'till the end..

Såg "PS I love you" igår, och som vanligt grät jag heeela filmen igenom! :p Känslomänniska som jag är ;) Fick tankar om hur det vore att förlora den man älskar. Så jag fick ett ryck där o städade hela lägenheten tills Johan kom hem sen köpte vi hem thaimat o myste! :D Underbart!!

Johan somnade dock rätt tidigt och jag fastnade på min "farm" på Facebook, haha ;) Sen vid 00:30 typ fick jag nog och gick och la mig också. I morse fick jag i alla fall upp Johan kl 10, någorlunda tid.. :p Och nu sitter han och spelar TV-spel. Får se om vi drar ner på stan en sväng snart!

Annars händer det inte så mycket, har suttit hemma dom senaste dagarna :p Förutom i lördags kväll när vi va till Vårgårda hos Jonna o Daniel, sen hamnade vi tjejer på Hotellet innan det va klart. Helt okej kväll! :D Dock mindre okej dag igår.. Haha.

Trist väder är det idag också men vi ska ner på stan en sväng för att ha något att göra, sen kanske jag ska börja rensa och packa lite. Vill ju flytta snaaaart! Synd att det är så tråkigt väder så vi inte kan grilla ikväll.. Passa på när man har balkong, hehehe.. Mne det får bli en annan dag! Men nu jobbar Johan ons-sön. Två helger i streck, jättekul!

Jag ska skriva roligare saker i bloggen men det händer inte så mycket nu för tiden ;p Jo, kanske ska jag få min Macbook snart o jag har tur, hoppas hoppas hoppas!!!

Men ha en bra dag så kanske vi hörs senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0