Jag skulle döda för ett jobb!!

Den här sommaren kandiderar utan tvekan till "Den sämsta sommaren någonsin"! Jag har vart arbetslös och ensam fler somrar men jag har aldrig varit såhär uttråkad! Nog för att det vore himla skönt att ha lite pengar också, så är det allra mest för att ha något att göra. Men nu lär jag få sitta här, fattig, resten av sommaren och fortfarande ha kasst med pengar i höst fast än jag pluggar.

Men nu ska vi i alla fall flytta, våran lägenhet ligger ute för uthyrning omgående och vi får förhoppningsvis lägenheten nere på stan. Det kommer göra ont att flytta, vi kommer aldrig att få bo såhär fint igen och verkligen inte där men det är mer centralt, större, billigare hyra och Johan kan gå till jobbet och vi kan gå och handla så vi slipper dyra bensinkostnader. Så jag vet att det är det bästa att göra men som sagt, det gör ont att flytta härifrån, standarden och våran första lägenhet ihop som jag för första gången nånsin känner mig HEMMA i! Där jag packat upp på riktigt.. Men det går väl över! :)

Nej, nu ska jag väl återgå till att se på tv, kolla runt på nätet, städa lite.. Som jag gjort dom senaste veckorna.. Shit vad trött jag börjar bli på detta!!! Dessutom kanske inte våran 2-årsdag blir som planerat, den 24 augusti. :/ Well well.

Jag är inte bitter.. ;)
Ha en bra dag!



Jag känner mig som min katt Elliott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0