MJ spökar på Neverland?

En video som nyligen kom upp på Youtube visar ett "spöke" hemma på MJ's ranch Neverland! Jag fattar inte att CNN går på detta? Jag menar, för det första har knappast spöken en skugga. För det andra, rör sig skuggan på ett enda ställe, om och om igen hela dygnet eller vad det är dom visar. Skulle dom inte visa det på fler ställen då? :p

Tror ni på det?? Jag hade kunnat göra det om det inte såg sååå fejkat ut!









Update


Jag tror inte att spöken lämnar skugga när man ser det med ögat heller (jag tror iofs inte på spöken, VILL inte tro) eftersom dom inte är något fysiskt, materialistiskt eller vad man ska säga. Vare sig på film eller irl. Så detta är fejk! Klart folk vill tjäna pengar på MJ!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är ju klart att spöken som man ser med ögat lämnar skugga! Det är ju bara på film de inte lämnar skugga....

2009-07-07 @ 20:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0