Danmark över dagen!

Mormor ringde i morse och sa att när hon, morfar, syster och kusin ska till Danmark på semester nästa vecka kan jag komma över en dag och hon betalar, hur kan jag tacka nej till det?! :) Så någon dag nästa vecka är det Danmark som gäller! ;) Fyyy vad kul det ska bli. Vill dock ha med Johan men då måste vi ta bil och allt, så får se hur vi gör. :D

Nu ska jag ner på stan och fika med Melinda, jag är sååå seg! :p Sen ska jag hem och städa ur alla skåp, städa hos mössen och i lägenheten. Är jag seg eller vad? Skrev ju samma sak igår. Hahaha!

Well well, får skynda mig nu, Melinda är visst redan i stan. Jag är något seg! ;)

Hej sveeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0