♥ Lillasyster!

Förra veckan var min lillasyster och hennes kompis här söndag-torsdag, det var synd att det blev så kort tid, kändes som dagarna bara rann iväg och jag saknar henne och resten av familjen heeeela tiden! Det va så skönt att ha henne här, önskar nästan att hon flyttade in, hehe. Grät till och med på kvällen när hon åkt hem, det va så fruktansvärt jobbigt... Önskar dom hade stannat en vecka till.. :/ Nu lär det väl dröja innan hon kommer nästa gång. Men det va underbart att ha dom här.

Jag älskar dig lillasyster!! ♥




Kommentarer
Postat av: Matilda

jag saknar dig med :(

men vi ses ju i danmark :D



Älskar dig med<3

2009-06-27 @ 13:55:27
URL: http://livetenligttilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0