You're hot then you're cold, you're yes then you're no..

Inte så värst "cold" idag dock!! Fy sjutton vad hett det är här nere i väst... :p Nu hade jag velat lega på stranden, om jag hade varit smal och kunnat ha bikini alltså!! Men i stället har jag hängt på stan i tubsockor, kängor, jeansleggings och långärmad tröja. Yeaaah! ;D

Nu sitter jag dock på min balkong (jag önskar jag hade kvällssol men just nu är det skönt att solen är borta....) i skuggan och äter jordgubbar, dricker isvatten och smakar några rutor på den nya marabouchokladen med jordgubb i, över förväntan, verkligen! Men färska jordgubbar är ändå allt! ;)

Jag som kan äta jämt, i stället för att svälta när jag är ledsen äter jag ihjäl mig, men när det är varmt har jag svårt för att äta. Då gillar jag en kall sallad. Eller sushi, had suttit perfekt i kistan idag, men eftersom det är stängt t o m 16 juli så får jag klara mig utan! :'( Ska göra egen nåndag.. Börjar få abstinensbesvär... :p Idag åt vi i alla fall lunch på åkanten, fick myyycket sallad och det va mest den o tzatzikin som försvann ner i magen! : ) Men det är ju bra, så värmen, fortsätt! Då kan man gå promenader på kvällen när det svalnat och man äter inte så mycket ;) Idag ska vi äta en räkmacka till middag! Ska bli goooott. Ångrar att jag inte köpte färska räkor, men köpte i alla fall frysta på lösvikt, mycket bättre än dom färdigförpackade. : ) Ska bli goooott! Sen kanske Melinda dyker upp så vi kan ta en öl/cider (jag gillar ju inte öl, så jag håller mig till min jordgubbscider). Men vi måste städa först, och i den här värmen har man inte sååån värst ork till det. Så det får vänta nån timme till! Men sommarkvällar är ju underbara när det är såhär varmt under dagen, man ska väl inte klaga egentligen, vi har det bara såhär ett par månader om året! Och vintern är fan ännu värre!! Och depprimerande.. Så, YEEEY VÄRME!!! Lite positiv energi där! ;)

Vad gör ni en solig dag som denna då?
Ligger på stranden antar jag, ni som är lediga?! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0