En helt vanlig lördag?

Förra helgen jobbade jag gärnet med tidningen jag numera är redaktör för. Det här är första numret jag gör och jag har kommit fram till att Word inte är min starka sida! Åtminstone inte Word för Vista.. Men efter 9 timmar i streck framför datorn fick jag till det. En dator med internet på, den andra med windows och word. Jag fick sitta och föra över en hel del via usb-minnet och sen fixa och trixa i word. Tröstade mig lite med grönsaker och dipp som ni ser! ;) Det tyckte jag att jag va värd där, hehe.. Jag klev inte upp från stolen en enda gång och gode gud vilken ryggvärk jag hade sen!!

Det gör jag aldrig om. Men är man i sista sekunden så är man! Dock är den inte hela klar än, kommer få jobba gärnet med det sista nu inom dom närmsta dagarna. Har fööör mycket att tänka på nu känner jag! Ska bli skönt när det är klart i alla fall.. :) En sak mindre!

Ni ska få se resultatet av tidningen när den kommer ut! Det är alltså en enkel papperstidning för Svemus, men det är alltid nåt att ha i CV:t!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0