Haha!

Jag skulle in och skriva lite andra inlägg men jag va bara tvungen att nämna kommentaren jag fick i inlägget nedan. Jag kommenterade Kissies blogg en dag där jag verkligen tyckte hon gick för långt! Och här fick jag nåt litet fjortisfan hon har efter mig, hahaha. Snälla nån, bra på det hon gör? Hon bara förnedrar andra människor och beter sig som en extrefjortis trots att hon är 18 år, helt sjukt! Hon kommer långt på att vara elakt mot andra och dessutom ser hon ut som jag vet inte vad... Ja, det är jättebra gjort och jättemoget! Och att nåt av hennes fans sen skriver till mig att jag inte har något liv, vad har du/ni för liv som sitter och läser hennes kommentarer och försvarar henne? Som jag har förstått det klarar hon sig väldigt bra själv! ;)

Och sen är det väldigt coolt att retuchera om sig själv på bilderna också! :P

Det värsta av allt är att det kommer bli en massa mini-Kissies efter detta, usch och fy säger jag!





Och för att inte tala om hennes "silikon"läppar! Uhhh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0