Make up store!

Jag måste bara tipsa om en superprodukt från Make up store!

Lip care mix. Den ligger runt 175 kr tror jag.
Helt klart värd priset!!!



Den gröna delen fungerar som en peeling, och tar bort död hud och torra flagor från läpparna. Efter det tar du på den vita som mjukgör, den fungerar som en inpackning och gör läpparna supermjuka. Sist tar man på den rosa, som är ett läppglans, även det ganska mjukgörande tycker jag och definitivt väldigt snygg och mild rosa färg. Läpparna känns helt underbara hela kvällen även när glanset försvunnit. Det här är något som kommer inhandlas till min sminkväska på engång när den tar slut! Det är min räddare i nöden, speciellt såhär på vintern! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0