Blog Awards 2009 är här!

Är du inbjuden på Blog Awards i år? Jag önskar ibland att jag hade en så stor blogg, ett ganska roligt sätt att tjäna pengar ändå och få gå på roliga tillställningar, och Blog Awards verkar ju vara en av dom roligare, speciellt om man är nominerad i någon katergori, eller vad tycker ni? :) Jag hoppas bo i Stockholm nästa höst och då ska jag åtminstone försöka vinna biljetter för att gå dit och kika! :)

Jag hörde förresten att det skulle sändas live därifrån på TV400, jag är inte säker men i så fall kommer jag sitta och kika på det ikväll. Ni också? Någon som vet om det är så? Ska kolla upp det nu! Det vore ju ganska roligt.

Såg även Foki igår på "Vakna med the voice", hon är så söt, älskar rosa och Hello Kitty precis som mig och hon är väldigt unik i bloggvärlden. Jag gillar henne jättemycket! Väldigt söt tjej som bryter på thailändska och norrländska, charmigt! ;) Hoppas hon vinner "Åreta nykomling"! Hon har ändå bara bloggat i ca 9 månader och är redan väldigt stor, just för att det finns ingen annan blogg som hennes. Den handlar inte främst om mode eller att bråka med andra bloggare och vara extremt-över-kaxiga! :) Hon är bara sig själv. Alla borde läsa hennes blogg.. Det är riktigt roliga saker hon skriver om där! Roliga bilder..

Nå, nog om detta. Hoppas alla bloggare får en trevlig kväll ikväll!





Bild lånad från bp.blogspot.com





Uppdat.

Det verkar inte sändas, då är det bara rykten alltså! Vad trist, hade velat se det! Vore ju roligt om dom sände därifrån! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0