Blog awards 2009 är över!


Årets blogg!
Foki

Årets nykomling!
Foki

Kaxigast i bloggvärlden!
Kissie

Årets kändisblogg!
Magdalena Graaf

Årets blogginspiratör!
Blondinbella

Årets manliga bloggare!
Schulmania

Årets fashionista!
Lisaplace

Årets mest originella blogg!
Foki

Årets foto-/design-blogg!
Nevnarien

Årets veteran!
Stina-Lee

Guldpennan!
Sanna Lundell

Årets videoblogg!
Mogi

Årets bloggstar!
Linda Hallberg



Jag själv tycker att i dom flesta kategorierna vann rätt person! Det var ungefär 3 katergorier jag röstat annorlunda men i stort sett var det rätt personer som vann. Främst en av mina favoritbloggar, som vann hela tre kategorier, Foki! Det är riktigt inspirerande med tanke på att hon bloggat i bara 8-9 månader och nu (dessutom på sin 18-årsdag) vann tre priser på Blog awards! :D Stort grattis till henne och lika så till alla andra vinnare. Är även glad att Stina vann årets veteran! :) Wish I had been there..

Vad tycker ni om vinnarna?


Bild lånad hos Veckorevyn!
Redigerad av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0