En hemmadag..

Jag har varit hemma idag, det va meningen att jag skulle till skolan men av någon underlig anledning låg jag med feting-panikångest halva natten, till 04:30 i morse ungefär. Mådde inte så bra när jag skulle upp vid 08:00 med andra ord... Jag vet inte vad som hände, det är väl på väg tillbaka nu, har knappt haft en attack sen i våras någon gång! Men nu känner jag att det är på väg tillbaka, deppression och panikångest, alltid lika kul! Men det bra när man har det varje dag som innan är att man vänjer sig. Nu när man får det efter typ 5 månader blir man ännu mer panikslagen. Well well... Det blev alltså ingen skola! :(

Dagen spenderades först o soffan under förmiddagen, sen fixade jag lite, ställde ut skohyllan och plockade i lite lådor. Ringde veterinären och lite sånt där smått. Tog en liten promenad med Sammy. På eftermiddagen när Johan vaknat gick vi till apoteket och sen espresso house och köpte en chailatte! :) Det är nog det godaste som finns... Då tog vi en promenad med Sammy, mysigt! Och gick och köpte ben och sånt där till honom..

Gissa min förvåning inatt när jag kom upp och Sammy va blodig! Hittade inga sår.. Men kom sen fram till att han nog tappar tänder! ;) Och mycket riktigt. Han fick ett ben för en timme sen och det tog precis slut, det tar minst 3 dagar för honom att äta upp annars. Resulterade i en tans i soffan och kanske någon i magen! ;) Han blir stor nu den lille.

Johan har åkt till jobbet och jag gör väl ingenting, ska träna lite med Sammy, fixa lite hos mössen, skriva en lista på allt jag måste göra imorgon och sånt där smått.

Imorgon blir det i alla fall skola 08:30-12:00, sen ska Johan till sin mamma så jag ska väl bara fixa lite här hemma. Och sen ska vi fixa här, i helgen ska allt fixas med lådor, bygga ihop tv-hylla, osv. Sen ska vi äta god mat, fläskfilé med bacon och ädelost + potatisgratäng o sallad! :) Skulle ju träna också och jag MÅSTE komma iväg men nu åker ju Johan bort fast han skulle med! :( Fasiken... Jag får försöka ta mig dit ändå...

Nu ska jag ta ut Sammy och fixa innan "Mammas pojkar" börjar! ;) Jag är en dokusåpa-nörd!



Sammy i sin nya sjal! Trist att det blir spegelvänt i camen bara.
"I love cats" står det i alla fall! ;) Hihihi!

Kommentarer
Postat av: Någonduintekänner

Seriöst. INGET LIV. Du snackar skit om Kissie men fan du inser inte att hon är sjukt bra på det hon gör. Bara för att hon e bra på det hon gör och att hon har en blogg och är "skandalbloggerska" ger inte andra rätten till att misshandla henne etc.



Shit väx upp.

Maila med ett svar, skulle vara kul att läsa.



PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2009-10-23 @ 16:58:33
Postat av: feeeelleee

sööööt hund! :)

2009-10-23 @ 19:19:25
URL: http://feliciarullander.blogg.se/
Postat av: Matilda

haha va söt han är!



Svar på: Hur gör du såna pixlar som runt ögonen?? :)



jag har nåt program som viktor laddade hem till min webcam, det heter typ ManyCam 2.4 som det finns lite grejer på :)

2009-10-25 @ 13:55:51
URL: http://livetenligttilda.blogg.se/
Postat av: W I K T O R O Z

Sv; jag har gjort som en liten "Ministudio" + att jag använd mig av en extern blixt. Jag har vriktad blixten uppåt! Också såklart photoshop :)

2009-11-03 @ 16:27:15
URL: http://wiktorozlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0