Fullspäckad dag imorgon!

Jag är ledig imorgon men kommer ändå ha fullt schema. Ska först baka bröd och pizzabullar att ha i frysen, sen ska det tränas, det va ju ett tag sen nu eftersom jag varit sjuk! Så nu är det dags att komma igång igen.. Har även tänkt städa hos mössen, diska och försöka få ihop tv-hyllan och plocka lite lådor. Får se vad vi hinner och orkar innan Johan börjar jobba helt enkelt.

Sen ska jag även skriva en budget, puh, alltid lika hemskt! :p Att se hur lite pengar man får över, men det är jag nog inte ensam om. På lördag ska vi i alla fall unna oss restaurang, den nya, Mangiamo, som ligger här bredvid. Den är supermysig och verkar ha supergod mat och vi har inte firat vår 2-årsdag ännu så vi får ta det på lördag, på våran 2 år och 2 månaders-dag! ;) Hihi. Sen ska vi eventuellt gå på bio också, problemet är att det finns 3 filmer jag vill se och det blir en aning dyrt så vi får välja helt enkelt. Jag vill se "Upp!", "Bröllopsfotografen" och "Flickan som lekte med elden". Någon som sett någon av dessa och kan rekommendera någon av dom?

Annars då, jag kikar runt lite vad jag ska göra efter skolan, söka sommarjobb, var jag vill bo, eventuellt skaffa en till vovve och var vi ska flytta (lägenhet eller hus). Sen klurar jag även på hur jag ska få min konsertbild till fotouppgiften och lite sånt där. Ska planera en resa till Ullared i november och ska se till så jag har pengar till julklappar och lite annat.

Återkommer med mina planer längre fram! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0