Jag ska inte sälja min Macbook!

Jag tänkte sälja min Macbook eftersom den dels är så pass dyr (alltså blir avbetalningen det också) och för att jag ville ha en rosa dator (haha, hur man nu bara kan gå på utseende) och jag hittade riktigt bra rosa datorer men den jag helst ville ha ligger på samma pris som min Macbook och jag får den ju inte såld för det priset nu, trots att den bara är 2 månader gammal. Så jag har bestämt mig för att behålla den ändå för jag gillar mac, enda problemet är att jag inte kan öppna vanliga dokument jag får på mailen till exempel och att jag inte heller kan installera vissa program. Men annars är Mac suuuuper! Verkligen kvalitet på högsta nivå.

Så min kära Mac blir kvar här hemma! :) Nu fattas bara en iMac så småningom. Hihi! Ska även införskaffa något rosa o klistra på min macbook, så den får lite färg. :D

Nu har jag i alla fall ätit mig mätt och belåten på amerikanska makaroner och hunnit ta en promenad med Sammy ner till Johans jobb o lämnat av Johan där! ;) Nu är vi hemma i soffan igen. Skönt! Blev ingen träning idag heller, är ju någorlunda frisk idag men jag tänkte ta det lugnt ändå så en promenad fick räcka. Tog en liten söndagspromenad tidigare idag när Johan vaknat också. Så jäkla skönt! Söndagar är det så lugnt och fridfullt här i stan också, gå i allén med alla gula löv och, idag faktiskt, ganska varma luft!

Blir en lugn kväll, har inga läxor direkt. Oroar mig bara för en sak, att jag ska ha en konsertbild till slutuppgiften på fotokursen på skolan, som ska va inne om 2 veckor! :/ Och hur dum är man när man tar att alla ska ha en konsertbild? Vi har haft 6 veckor på oss men jag går inte på konsert var 6:e vecka... Eller någon nattklubb, men någon sån nattklubb finns inte här i Alingsås och jag betalar inte en massa pengar för att åka till Göteborg och släpa med systemkameran in på en klubb. :/ Måste klura på detta!! Fan vad segt det är.. Alla andra bilder går liksom att ordna men, den blir svår..

Men det blir en lugn kväll och någon kantarellmacka och lite thé!
Nu ska jag fixa lite i photoshop, igen! ;)
Ska fixa en riktigt snygg design denna gången..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0