Måste boka klipptid..

Jag måste boka klipptid till veckan, men jag hatar att klippa mig för jag är så håröm! :/ Måste även lägga på en burk till med färg i håret men det är så jobbigt att färga håret för det blir färg överallt i badrummet! :p Nu ska jag dock klura på vilken frisyr jag ska ha.. Det finns sååå många jag vill ha men vågar inte för jag vet att jag kan ångra mig! :)

Men jag lägger in lite snygga frisyrer här nedan men sen är det många som inte passar mig alls, det är jag medveten om. Så det blir säkert bara klippta toppar den här gången också! ;)

Jag skulle vilja ha något liknande frisyrerna nedan, dessvärre passar det inte mig med kortare hår! :/ Men när jag gått ner i vikt ska jag nog klippa mig så, då passar det nog mitt ansikte bättre.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0