My look today!



Fick dock ingen bra bild på kläderna, så här får ni en ansiktsbild! ;) På mig hade jag dock ett rött linne från Gina Tricot, en lång ziphood från Gina Tricot, ett par lila strumpbyxor från Lindex och svarta uggs från Eurosko! :) + min nya sjal som är från MQ! Bild kommer så småningom, den är suupermysig! :D

Just det, jag har blivit brunett igen också som ni ser! ;) Bilden ger dock inte färgen rättvisa..

Annars har vi varit på återträffshelg på Hjälmared. Missar dock kvällen med supé och underhållning men så kan det va. Vi gick tipspromenad (inomhus, vädret är ju inte så mycket att hurra för), fikade och träffade lite folk. Sen åkte vi hem och lagade middag, nu är Johan på jobbet och jag och Sammy sitter framför tv:n :) Imorgon blir det troligtvis Hjälmared igen, ska baka med Annie, Loiuse, kanske Nicole o någon mer?! Ska bli skoj! Om man får sova inatt.. Låter som det kommer bli liveband på Frid & fröjd (krogen som ligger vägg i vägg) ikväll igen?! :S Trodde det va förra helgen, brukar va en gång i månaden, suck!! Ska i alla fall även ta mig till gymmet imorgon, Johan ska dit så tänkte hänka! :) Ska ju träffa tränaren för o få träningsschema på torsdag (hade blivit felbokning i onsdags när jag va dit och hade fått tid... :( ) så då blir det ännu roligare men kör lite kondition på bandet imorgon bara så! =) Skadar ju inte..

Snart ska man ut i ruskvädret igen med Sammy, kul! ;) Sen blir det tv hela kvällen o nån promenad till bara.... :D

Ha en bra lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0