Nelly's high heels party!

Har ni sett att Nelly ska ha ett high heela party där dom 99 första får välja ett par skor och dom 200 första får en goodiebag. Dessutom gratis drinkar! Jag vill verkligen, verkligen gå! Men, dom åker runt hela Sverige, från Umeå till Malmö men INTE till Göteborg eller nånstans här nere i väst, varför?! Det känns ju som att Göteborg är en huvuddestination när dom åker till Umeå, Stockholm och Malmö! :( Så jäkla tråkigt!!! Jag kan ju åka till Örebro eller Malmö men dessvärre känner jag ingen där jag kan åka till, måste ju ha någonstans att sova och jag är inte rik, så jag kan inte bo på hotell! :/ Damn, damn, damn! Det blir säkert jätteroligt.

Örebro är ju närmast men där känner jag definitivt inte någon! :(

Någon som ska gå på det här? :)

Jag hade lätt gått om dom kommit hit. No doubt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0