Nya tag, igen!

Jag kom igång att träna för 2 veckor sen, jätteroligt! Sen körde jag slut mig på söndagen med ett danspass + en timmes styrka. Och då tappade jag lusten. Jag gör alltid samma misstag! :/ Får ta det på lagom nivå!! Sen har jag i och för sig varit sjuk också så jag inte kunnat träna den här veckan.... Sen har jag fuskat med maten, eller snarare ätit en massa onyttiga godsaker!

Men nu tar jag en vecka i taget från och med nu. Ska planera så vi handlar veckovis och därför inte behöver frestas på affären, ska hålla ut en vecka i taget för att det ska gå bättre och ha en dag jag får unna mig någonting litet att se fram emot! Och ska såklart komma igång och träna igen denna vecka. Så nu blir det träning onsdag, fredag och söndag denna vecka. Sen har jag lov veckan efter så då kan jag träna fler gånger, på morgonen o sånt! :D

Har lovat Johan att sätta mig och skriva en matlista för varje vecka nu och vad vi ska handla hem så att vi kan storhandla för en vecka i taget. Ska även mäta mig överallt på kroppen för att få lite inspiration även om vågen går upp (den går bara uppåt sen jag började träna :p) pga att man får muskler, det är ju bra men inte så peppande! ;) Men måtten borde däremot gå ner. Så om två veckor kanske jag kan se någon halv centimeter som peppar mig, om jag håller fast vid att äta bra och träna! :)

Så nu kommer jag ha fullt upp en stund, sen ska jag även ta ut Sammy en sväng och avsluta med en kopp thé. Är såå sugen på nåt gott men jag ska bara dricka thé, det brukar funka! :) Det brukar dock funka bättre med en gnutta honung i men det har jag ingen!

Vi hörs senare! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0