Söndag

Idag har jag för en gångs skull haft lite att göra! :) Dagen började ganska lugnt med en 30 min promenad med Sammy runt savannen, sen åt jag frukost och tog det lite lugnt. Vid 13 åkte jag ut till Hjälmared (min skola) där jag skulle baka med Annie och Louise. Vi satt och pratade en bra stund! Sen vid 14:40 eller något kom Nicole och vi bakade lite (eller ja, Louise o Annie bakade, det va ju till deras skolarbete ;)), vi höll dom sällskap. Men vid 16:30 fick jag dra hem för Johan skulle jobba och jag skulle hem till Sammy. Men det va en trevlig dag som gick alldeles för fort!!

Sen har jag spenderat kvällen här hemma.. Har varit ut med Sammy ett par gånger och bekantat mig med en granne då det visade sig att hon är syster med en jag går i skolan med! :) Skoj! Nu hade jag dock tänkt lägga mig...

MEN, som vanligt i Johans jobb får man jobbiga överraskningar när man minst orkar! Han ska jobba över till 8 (han slutar 3 annars), så nu måste jag ut med Sammy runt 1 också eftersom han inte kommer hem o rastar honom förens vid 8. :/ Så jävla drygt! Jag är jättetrött och ska ju upp i skolan imorgon och tänkte sova i tid.. Buhu! :(

Men vad ska man göra.... Så nu sitter jag här och fördriver tiden bara, 3 timmar till, faaaan!!!! Så där förstördes min sköna, bra söndag!

Ska väl ut en sväng om 45 min igen dock.. Sen en gång till vid 1.. Så ska nog ta o kika lite Sex and the city medans jag väntar. Säger godnatt här nu i alla fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0