Valpkurs!

Hej igen!! Nu har det dröjt några dagar sen sist... ;)

Har väl inte hänt så speciellt mycket kanske. Jag och Johan har kikat efter kombibilar, blir lite tajt att ha en sedan och snart en stor hund! Men vi får se hur det blir, man kan ju alltid kika lite. Och i fredags hade vi tjejer i klassen tjejkväll hos Louise, alla utom 2 st! Det va trevligt. God mat i form av vegetarisk schnitzel, pommes frites, bea-sås och sallad. Sen god mandeltårta o sånt till efterrätt. Mmm! Och en flaska vin på det. :) Men alla va rätt sega eftersom det va en fredag, så vi ska ta det igen en lördag med utgång o allt, blir nog trevligt!

Igår hade jag fullt upp med att fixa här hemma, lika i lördags kväll. Verkar aldrig bli klart här efter flytten, suck! Men igår hann jag med en hel del i alla fall. Och Johan har vart ledig hela helgen, så det har varit skönt! Idag va jag med Johan som vittnade i en rättegång, så va hemma från skolan, sen hände det inte så mycket innan vi fick bråttom helt plötsligt, noll koll på tiden. Johan till jobbet och jag till valpkursen. Dessutom åkte Sammy buss för första gången, får bära honom in, han vägrar!! Men sen gick allt bra. :) Valpkursen va rolig som vanligt, dock väldigt kallt. Och när vi skulle hem fick man stå vid en busshållsplats i över 20 min, utan lampor och mörkt och kaaaaalllt!!! Ville gråta för en stund. :p Så nu har jag ingen lust att gå ut med Sammy igen, har knappt hunnit bli varm på dom här 2 timmarna jag vart hemma snart... Men måste man så måste man!

Sen blir det lite plugg till svenskan imorgon innan det är sovdags! Ska bli såååå skönt att sova inatt kan jag säga.

Har för övrigt kommit igång med träningen också. Tränade 3 ggr denna vecka och ska träna onsdag, fredag o söndag den här veckan också. Det är faktiskt ganska roligt för en gångs skull. :) Nu är det bara maten som måste förändras drastiskt... Tar ett steg i taget!

Ska skriva nåt roligare här någon dag men ikväll är jag såå trött, så är inte kreativ för fem öre! ;) Får ta ut Sammy nu. Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0