En del att göra!

I morse hade jag sovmorgon, superskönt! Och Johan körde mig till 10:30 annars får jag åka kl 9 ändå. Men då hann jag skriva klart texten jag skulle skriva o lämna in o redovisa i gruppen idag. :) Snacka om sista sekunden! Sen fick vi 30 min på lektionen där jag skrev klart det sista, skrev punkter o fyllde i en power point presentation. Inte illa måste jag säga! :p Men sen satte nervositeten in. Men det gick ändå hyffsat. Har inte redovisat så en enda gång förra året, går lite lättare i den här klassen på något sätt. :) Känns skönt! Det kommer ju handla mycket om presentationer det här året.. Annars gick dagen riktigt fort! Hade även livsåskådning där vi ska skriva ett arbete om vad kärlek är, jag och Nicole jobbar tillsammans och det ska bli kul, kreativt! :) Jag är ruskigt okreativ men nu har jag ändå fått igång kreativiteten lite sen jag började här. Riktigt roligt!!

Nu har jag tagit det lugnt sen jag kom hem, Johan har åkt och jobbat, jag har ätit sushi och nu är jag bra less på det alltså! :p Så blir nog inge sushi på ett tag. ;)

Sitter o tittar på "High school musical" som jag spelade in igår men ska ta ut Sammy på en promenad strax sen ska jag se något annat program tror jag, får fortsätta kolla sen. Önskar jag hade tv:n i sovrummet så jag kunde kolla när jag skulle sova sen! :p Men man kan ju inte få allt, jag får väl lägga mig i soffan med morgonrocken, täcke o kuddar o kika innan jag ska sova sen i stället! ;) Tänkte försöka komma i säng i tid ikväll, runt 22-22:30 men jag vet ju hur det slutar, runt 23:30 om jag har tur!

Men jag har lite mer saker att göra ikväll också. Ska leta en artikel o läsa upp i klassen imorgon och sen måste jag också steka upp pannkakssmeten som blev över igår och frysa in pannkakor + att jag måste tillaga laxen som ligger i kylen så jag kan ta med till lunch imorgon. Känns som det är dags att börja äta lunch nu... Idag åt jag visserligen i skolan men det har jag egentligen inte råd med så jag brukar inte äta nåt. :p Men får börja med det nu!

Annars så har jag kommit med i en valpkurs som börjar den 27:e och håller på 6 måndagar. Ska bli riktigt roligt! Ännu en summa pengar ut från kontot men det får gå.. Det är värt! Precis som veterinärkostnaden häromdagen på 2000 kr. Klart det är värt det men trist o lägga födelsedagspengarna på det, hade tänkt köpa lite kameraprylar men det får vänta. Har i alla fall köpt mig lite kläder och sådär. Ska även köpa en ny väska eftersom min är trasig, men tro det eller ej, när jag äntligen skulle köpa min efterlängtade friis co väska som jag hade pengar till nu så va den slut! ;) Kommer inte in igen! HAHA!! Men jag får leta en annan till nästa månad i stället, lär bara få ett par hundra över efter detta så får spara dom pengarna tills dess. Sen skulle jag även köpa en jättesnygg tröja på gina, även den är slut på nätet o i butik! Haha. Hoppas den kommer in igen dock.... Men något jag fick köpt igår va ett par uggs. Inga äkta (I WISH!!!!) men från Eurosko. Blir skönt i vinter! :) När jag har jobb ska jag dock köpa ett par riktiga Australian uggs!!! I like!

Gud vad jag tjötar, men skriver ju här så sällan. Kan också påpeka att jag har möss till salu nu om någon är intresserad (leveransklara om ca 3-4 v), kontakta mig på [email protected] om ni vill veta mer eller är intresserad! :D

Nu är det dags för promenaden + fixa matlådor. Kul kul...!

Jo, sen måste jag komma på ett tema till en 1-minutsfilm vi ska göra också, det ska jag ha klart på onsdag (idé på tema alltså) och där kommer jag INTE på något!! :( Hjälp?!

Ska försöka skriva igen! Men jag skriver ju bara rätt tråkiga saker.
Återstår att se när vi hörs! ;)

Hejsvej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0