Hemresehelg!

Såå skönt, hemresehelg på skolan nu så vi är ledig fredag och måndag! :D Underbart. Dock måste vi fixa i gamla lägenheten, segt! Men men. Ska också filma min 1-minutsfilm i helgen har lånat hem videokamera o grejer nu fast kom precis på att jag glömt ta med band, ber till gud att det sitter i eller är öppet på skolan imorgon! :)

För övrigt hämtade Johan mig på skolan för att jag skulle slippa släpa videosakerna, då hade det skett en olycka här vid Götaplan i Alingsås så det tog en braaa stund innan han kom o ännu längre innan vi kom hem igen. Stod i kö hur länge som helst! Det såg dock ganska läskigt ut, fattar inte hur den har lyckats köra ner så från "bron" dock. :S

En bananbil va det också, varför nu K-rauta kör bananlådor? Ja ja, jag sa till Johan att vi kan ju åka dit o plocka bananer nu då! ;p Skämt å sido! Ser läskigt ut när främre vagnen ligger så, föraren måste gjort sig illa! :(

Nu är Johan och jobbar, jag och Sammy sitter här hemma.. Blir en lugn kväll.. Behöver städa men det är ingen idé när vi inte får någon nyckel till förrådet någon gång, står ju lådor överallt. Så blir ändå inte fint.. Suck på det!! Jag är sugen på trocadero också, någon som vill komma till mig med det? :p Troligtvis inte. Hoppas i alla fall att det är idol ikväll så jag har nåt skoj o se på! ;) Fast det bästa har ju vart, the auditions.

Fick också två bra mail idag! :D Ett om att vi är antagen till valpkursen som börjar den 28:e och sen att min personliga almanacka är skickad o kommer imorgon! :) Älskar den almanackan alltså, kommer köpa en sån varje år! ;) Äntligen kan jag fylla i läxor o grejer. Det enda dumma är att jag köpte en Marilyn Monroe almanacka innan för 170 kr av någon anledning, fråga mig inte varför. Vill någon köpa den så hör av er! ;) Heheh. Den är oanvänd såklart. 100 kr.

Nej, nu ska jag ta en lugn, läxfri, skön kväll! Saknas bara en trocadero... Fy vad sugen jag blev! Haha.

Ha en bra kväll! ;)



Foto: Johan Cammersand

Kommentarer
Postat av: Marita

Sara=) Bara för att det står K-rauta på en lastbil behöver det inte betyda är den bara kör deras saker. Ofta betalar tex k-rauta för den reklamplatsen på den lastbilen. Det är mycket vanligt =) Den kanske aldrig någonsin ens kör saker till just k-rauta...

2009-09-18 @ 17:02:57
URL: http://frisortips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0