Alla hjärtans dag!

Har ni haft en bra alla ♥ dag?
Eller hör ni till skaran som struntar fullständigt i denna överflödiga dag? ;)

Jag ber om ursäkt att jag inte skrivit under dagen! Kan inte påstå att vi firat den något speciellt men vi har väl vart lite extra kärleksfulla. Fick ett så sött sms av J i morse under tiden jag duschade (han satt i rummet bredvid, såg smset när jag duschat), så det har varit mysigt. Annars har vi varit hos hans mamma sen i morse, Sammy fick leka med sin pappa och vi har ätit mat och för mycket godsaker, tur nog kunde jag hålla igen lite! Kom hem vid 17:30 ungefär och sen dess har vi kikat på tv och ätit nygjorda scones och thé. Supergott!! Köpte lite godis också men det har vi inte ätit :)

Nu tänkte jag att vi ska ut med hunden sen lägga oss. I tid ikväll! Mysa lite som avslutning på dagen och sen ska ju J jobba imorgon och tisdag så det blir mysigt att få sova med honom i natt sen jobbar han visst dag hela nästa helg, underbart för mig! :D

Nu kom han med godispåsen här så jag antar att det blir lite godis innan sängen! Hihi.
Sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0