Angående frågelådan!

Jag har ju fortfarande min frågelåda här i menyn och det är fortfarande fritt fram att ställa frågor! Anledningen till att jag inte svarat på dom 5 som finns är att det inte fungerar, av någon anledning sparas inte svaren, jättetråkigt! Och jag har försökt maila dem men bara fått tillbaka ett "failure notice", ännu mer tråkigt då jag inte vet vad jag ska göra åt det! Men jag ska försöka fixa det inom kort och svara, annars kommer jag svara här på bloggen!

Nu ska jag försöka sova, tänkte ta mig upp i tid och lyssna på NRJ imorgon men jag vet inte om det kommer hända, klockan är snart 3 och jag ligger i sängen sen en 45 minuter tillbaka men har fastnat på Youtube med Knappen & Hakim! =P

Men jag säger godnatt så länge!



Ny profilbild imorgon, kanske!

Kommentarer
Postat av: E

sv: men tack så mycket för tipsen. Jag har inte ekonomin för att köpa den dyraste kameran heller så det är nog bäst att satsa på en d40 om nu priserna sjunkit så mkt! Tillbehören är ju som sagt avgörande.

Får spana in dina bilder och bestämma mig för en kamera, för snart ska den köpas!

2010-02-07 @ 21:53:37
URL: http://ilame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0