Arbetslös?

Är du arbetslös eller intresserad av att diskutera, fråga saker eller läsa om ämnen rörande detta? Kika in på sajten Jobb.iFokus där jag är sajtvärd vet jag! Sajten lanserades idag så änså länge är det ganska dött men jag hoppas att den blir populär så småningom. Ni får gärna hjälpa till att tipsa andra om sajten, det skulle göra mig så glad!

Jag kan för övrigt tipsa om alla iFokus sajter, bli medlem på iFokus gratis så får du din egen sida, blogg, fotoalbum och så vidare om man nu vill det men du får också tillgång att diskutera och läsa på alla andra sajter, det finns ett hundratal olika intressesajter så du hittar nog något du är intresserad av, jag själv har en hel del. Du kan som medlem prenumerera och bokmärka diskussionstrådar, bocka för dina favoritsajter för att lätt nå dem och bli upplyst om när någon svarat i en tråd du skrivit eller svarat i. iFokus är en sajt där jag spenderar en hel del tid! :)

Jag hoppas att vi ses där, då speciellt på min sajt Jobb! :)

Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0