Det går framåt, sakta men säkert!

Idag har det gått en månad med Alli och jag har gått ner 6,3 kg! :) Är supernöjd! Ska börja träna snart också som jag säger varje dag =P Var i alla fall på en 30 min promenad idag ockå. Känns bra! Dock sov vi bort halva dagen, mindre bra.

Nu har J varit ledig i två dagar i alla fall, det va skönt men åh andra sidan den första lediga dagen sover han ju ändå halva dagen, sen tränade han på kvällen och igår jobbade han extra 3 timmar på kvällen, så båda kvällarna försvann ändå! ;) Och idag fick han ju sova igen eftersom han nu åkt och jobbat... Men det är ju sånt man får ta, speciellt när man är arbetslös men det gynnar ju inte vårt förhållande om vi säger så!

Annars händer inte mycket, jag och Sammy sitter här hemma nu och kikar på TV. Snart börjar i alla fall Dirty Dancing så det blir ändå en skön, lugn helg framför en film sen ska jag försöka somna i tid för en gångs skull! :)

Den 15:e har jag fått en gruppintervju på Gröna Lund också, gick igenom telefonintervjun idag! :D Det jobbiga är att jag fått 3 "möten" en och samma dag så nu får jag avboka det andra :P Men det ska bli kul att ta en tur till Stockholm! Visserligen segt att åka fram och tillbaka under dagen men det är det värt om jag skulle få jobba sen..

Nu blir det en lugn kväll här, ska försöka slappna av lite! Är så stressad över allt jag ska göra och borde göra att jag kommer få hjärtinfarkt snart om jag inte slappnar av!! Måste hitta två referenspersoner till intervjun också, lättare sagt än gjort! :(

Hoppas ni får en mysig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0