Food all night!

Nu har vi varit hos J's mamma hela dagen och kom hem för 2 timmar sen ungefär. Har precis sett på "Halv åtta hos mig", Helge Skoog är mannen i mitt liv! ;) Och om en timme börjar "Kniven mot strupen". Just nu går "Du är vad du äter" också! Haha. Men strax ska vi göra grahamsscones o äta till kvällsfika, det är ju sååå gott och hyffsat nyttigt! :) Nybakade scones...

Sen ska vi allt lägga oss i tid och kika på "Sommaren med Göran" om vi orkar. Imorgon börjar J kl 08:30 så då lär jag vakna när han kliver upp och då ska jag söka jobb och försöka fixa en hemsida i Dreamweaver. Det blir en lugn dag i alla fall! Kanske blir det lite fredagsmys på kvällen om jag äter jäkligt bra under dagen :) Det är ett stort framsteg för mig i alla fall att först inte äta några godsaker alls direkt på 5 veckor, sen hade jag en kväll med snacks och helgen som va blev det lite, lite popcorn men inget märkvärt. Så imorgon kanske vi tar oss en liten myskväll med nåt gott! :) Innan åt jag VARJE dag, så det är ändå sjukt stort framsteg, man kan ju inte fuska hur mycket som helst när man ska ner i vikt men ibland måste jag äta lite sånt och ändå känna att jag bara tar det en helgkväll varannan vecka i stället för varje dag, bara för att orka fortsätta två veckor till eller under vardagarna åtminstone i början. Jag vill ju gå ner SNABBT men det får ta lite tid bara jag håller det här lång tid och inte faller tillbaka halvvägs för jag tröttnar!

Well well, nu blir det köket!
Ha en mysig kväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0