Gröna Lund!

Jag behöver lite hjälp och tips! :)

När jag ska till Grönan den 15:e ska jag ha med mig en bild på en kändis som skulle passa som anställd på Gröna lund. Och antagligen ska jag förklara varför! Så har någon tips på någon som skulle passa som anställd på Gröna lund och varför?

Sen ska jag även svara på dessa tre frågor:
1. Vad tycker jag är bra med Gröna Lund?
2. Vad tycker jag kan bli bättre med Gröna Lund?
3. Hur skulle man kunna göra det?
Hjälp mig gärna med tips! :D

Jag är så jäkla nervös, mitt självförtroende är ju inte det bästa och jag är jätteblyg, vilket är jättejobbigt för dem som inte är det förstår inte alls hur det kan vara! Men det är så jobbigt dels för at jag är så dålig på att komma på bra svar snabbt och har ruskigt svårt att uttrycka dem så när jag inte vet vad dom kommer svara eller vad man ska göra får jag pabik, när det är en grupp med okända människor! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. :/ Nästan så att jag kan skippa en intervju på grund av detta men jag måste dit... Har någon varit där skulle det dock vara skönt att få höra lite vad dom frågar om och hur det går till! :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejsan! Jag har svarat på din kommentar genom att skicka ett mejl till dig :) Jag kände att det var lättast så. Hoppas det är till någon hjälp! =)

2010-02-06 @ 21:31:00
URL: http://mejtailda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0