Jobbcoaching!

Idag va jag iväg på mitt första möte med min jobbcoach på Sportlife där hon jobbar. Jag hade lite ångest innan och tänkte faktiskt strunta i att ha någon jobbcoach men såhär efter mötet är jag glad att jag gick dit! :) Det verkar jättebra och skönt att ha någon att bolla med... Så dit ska jag verkligen fortsätta gå! Under tre månader har jag henne som coach! :)

Annars har det inte hänt mycket, gick upp i ganska bra tid, vaknade kl 10. Gjorde middag nu vid kl 20 och jag hade huvuvärk o blev yr, antagligen för jag va sååå hungrig! Ni vet när man blir sådär hungrig så man inte kan äta, jag kände hur jag va jättehungrig och helt plötsligt blev hungerkänslan illamående, då vet man att man väntat för länge! :P Åt i alla fall nudelsallad med lövbiff, gott var det!

Nu är jag redan trött, för omväxlings skull, haha. Så sitter o ser på Efterlyst som snart är slut, då ska jag ut med vovven en sväng sen tror jag faktiskt att jag ska krypa ner i sängen! Kika lite på film kanske och sen försöka somna i tid! Huvudvärken dödar mig... :P Så det är nog bra att få en hel natts sömn och då lär jag kunna vakna imorgon i bra tid! Lite segt i och för sig när Johan är borta hela kvällen då också men jag lever för helgen, när han äntligen är ledig... Och så är det alla hjärtans dag! ♥

Dags att ta ut vovve i kylan... 16 minus nånting nu! :(
Godnatt på er, sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0