Just on time!

Äntligen är jag uppe i tid, det va några veckor sen nu, hehe. Jag och J somnade i ganska bra tid igår, okej kl 02 haha men det är bra tid för mig, nu när han är hemma sover jag så bra också, va lite trött vid 09 när klockan ringde men det gick bra ändå! Det är så skönt att vara uppe såhär tidigt, innan solen gått upp och allt, blir mycket piggare resten av dagen då.

Har precis ätit frukost och ska snart göra några ärenden. Åka och handla för veckan och sen ska vi gå och köpa lite saker till Sammy! Fixa lite till här hemma (läs diska) sen blir det en lugn och skön kväll och J är hemma hela kvällen för en gångs skull *peppar peppar* det va 1,5 v sen sist! :) Så vi ska se "Sommaren med Göran" ikväll, hoppas den är bra!

Annars går det lite bättre efter helgen nu, igår åt jag sådär och missade Alli-kapslarna men åt ändå inget extremt onyttigt eller små-åt. Idag ska bli ännu bättre! Nu när jag är uppe i tid o får i mig alla måltider... Måste bara hitta på något bra till lunch, alla rester är slut.

Får väl avsluta med att gratulera lillasyster till körkortet som hon fick för en timme sen! :)

Nu ska jag leta upp lite maträtter för veckan, ikväll blir det kycklingspett med jordnötssås, koriander och ris från Alli's egna receptbank! Så det kan ju inte gå fel.

Vad ska ni hitta på idag?
Kram kram :)


Lillasyster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0