Loreal studio secrets

Jag är med och tävlar om ett paket från Loreal med deras nya serie Studio secrets hos Kenza. Var med och tävla du också! :)

Min favoritprodukt så här utan att ha testat är anti-redness primer, det hade jag nog behövt med min hudsjukdom. Och jag vill vinna det här kitet för att testa på en ny foundation och produkter som kanske passar mig då jag ju har såna problem att hitta någon som passar. Har hittat en som fungerar okej men ändå inte helt bra... Det är svårt när man har en hudsjukdom och ojämn hy, dessutom har jag ju inte råd att testa olika produkter i fall dom inte fungerar bra heller, speciellt inte nu utan inkomst.

Så jag hoppas att jag får testa detta och att det fungerar så jag kan gå ut utan att skämmas för att huden ser ut som den gör eller för att sminket ser konstigt ut! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0