Pulse perfection vibrating mascara?

En batteridriven vibrerande mascara där borsten vibrerar upp till 100 gånger per sekund, för ett resultat utan klumpar och en fyllig look.


Maybelline

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om detta, lite väl high tech eller? Jag personligen tror helt ärligt inte att det gör så stor skillnad att borsten vibrerar och man kan allt hitta en bra mascara som inte klumpar utan vibrationer. Det handlar mest om mascarans innehåll och kvaliet får jag väl påstå. Men jag ska inte säga för mycket, jag har inte testat denna ännu och jag vet inte om jag någonsin kommer göra det men samtidigt är man ju lite nyfiken för det är en så ny grej, verkligen high tech när smink börjar gå på batteri! ;) Väldigt spännande må jag säga och jag vill gärna höra om jag har helt fel, den kanske är jättebra. Men det är klart, lite skeptisk blir jag ju. Någon som testat?

Kommentarer
Postat av: Wiktoroz.se

angelica har en sån, och dom gör ite speciellt stor skillnad :)

2010-02-08 @ 17:20:09
URL: http://wiktoroz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0