Melodifestivalen 2010, deltävling 1!

Jag hade helt missat att det börjar ikväll! Så nu ska jag ta mig en fusk-kväll med chips och dipp, blir en promenad till affären får i alla fall 30 minuters promenad då, alltid något! :) Vad gör man när man sitter ensam hemma framför Melodifestivalen liksom ;) Det är tradition! Brukar ju alltid se den med familjen.. Eller brukade! Numera får jag se på det ensam :P

Kvällens tävlande ser ni nedan, vilka tror/hoppas ni går vidare? :) Vet inte hur det går till i år men antagligen samma som förra året då det väl var 2 till final och 2 till andra chansen, eller hur är det? Minns att det var väldigt krångligt förra året! Men vilka hoppas ni på i vilket fall?



Helt ärligt vet jag inte vilka jag hoppas på, jag känner igen ungerfär hälften och dem lyssnar jag inte heller på annars! Så det blir spännande att se, återkommer under tiden om vilka som verkar bäst, blir svårt att säga innan jag hört dem! :) Håll utkik senare för en "utvärdering" av mig.

Nu ska jag gå till ICA och införskaffa chips. Mmm, ett par månader sen sist, ska bli underbart.

Ha en mysig kväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0