Melodifestivalen 2010, deltävling 2

Sitter ni bänkade framför melodifestivalen ikväll, eller är det OS som gäller? ;) Själv är jag inte så insatt i OS så jag håller mig till Melodifestivalen. Har dock inte hittat någon favorit ikväll direkt...

Men inte heller någon som varit extremt dålig. Ganska medelmåttiga! Måste ju säga att Orsa spelmän var lite otippat dock. Haha! Men synd att jag inte hittat några bättre där under kvällen, eller jo, Andreas Johnson är den jag tyckt vart bäst nu när jag tänker efter! Han är alltid duktig och gjorde det faktiskt riktigt bra.. Sen ett plus att dom ju nästan är på min hemmaplan ikväll, Sandviken! ;) Så nära Melodifestivalen lär komma i alla fall.. Gävle/Sandviken =P

Vem/vilka är era favoriter ikväll?
Vilka tycker ni ska gå vidare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0