Ny profilbild!

Jag är sugen på en ny design igen men för tillfället har jag ingen ork till det! Men nu har jag i alla fall fixat en bättre profilbild (ni vet väl att nu kan läsa om mig om ni klickar på bilden?) så nu är jag nöjd med det!

Skulle ju sova i tid idag men är fortfarande ute i god tid, sitter i sängen sen en halvtimme tillbaka. Alltid något! För övrigt är jag så less på min mobil, helt plötsligt när jag laddade den här om dagen började den krångla, den blev svart helt plötsligt med flimrande färger på skärmen, det kunde komma helt plötsligt bara eller när någon ringde eller skickade sms. På morgonen efter fick jag sms (då va den inte i laddaren längre) då blev den svart med flimmer och startade om sig själv och man behövde ingen pin-kod utan den bara startade om. Sen dess har den hållt på så, i tid och otid! Nu ligger den bredvid på nattduksbordet och helt plötsligt startar den om 3 gånger i streck.. Speciellt när någon skickar sms! Eller medans jag pratar i telefon. Detta händer alltså flera gånger i timmen. Dessutom ibland när jag ska låsa den så slocknar den inte, skulle jag då lägga den på nattduksbordet utan att starta om den med den låst så, då lyser den hela natten. Det tar ju ingenting på batteriet... *ironi* Hatar sånt här krångel! :P Aldrig mer Nokia säger jag, Sony Ericsson i mitt hjärta!

Åh suck, nu ligger den här och startar om gång på gång på gång, frågar efter datum o tid varannan gång. Får inte ens igång skiten igen! Suck... Dags att sova tror jag! :P

Godnatt! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0