Ont i halsen! =(

Nu har Johan varit borta 1,5 dygn snart och jag vill ha hem honom nu!! Sov dock otroligt bra igår natt, av någon anledning! :D Länge sen jag sov så bra. Jag tror att det är för jag slutat med mina Alli faktiskt...

Dagen har spenderats med Melinda mest, ätit sushi och kikat på stan. Även vart på bibblan en sväng och nu sitter jag hemma.. Har ätit en vitkväktarlåda till middag och sitter nu och ser på "Halv åtta hos mig". Fick ont i halsen idag helt plötsligt, men det händer ibland, antagligen för att jag gick med jackan lite öppen för det blev så svettigt när jag gick till affären, det va ju så varmt idag! Inte bra... =P Men det är säkert (förhoppningsvis) borta imorgon, det brukar vara så.

Ska strax göra mig en god smoothie, några fullkornsskorpor och äta lite mango! :D Gott!! Sen blir det en till sväng ut med Sammy och läggdags i tid, är trött eftersom jag ställde klockan på 9 i mose, jätteskönt!

Imorgon kommer min baby hem också. Ska bli underbart! Blir en middag ihop då, vi har ju ändå vart tillsammans 2,5 år idag! ;) Inget att fira så men han är ju borta på kurs nu så vi kan ju äta nåt gott imorgon. Då har man fått lön också.. Vilken ångest vi lär få när räkningarna är betalda och pengarna borta! Jag som egentligen skulle klippa mig och färga håret denna månad, får se om det blir något med det. Ska även ut en sväng på bokrean imorgon!! Ska bli skoj.

Nej, nu blir det smoothie. Magen kurrar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0