Så ledsen! :'(

Jag glömde berätta detta. Efter jul när vi va hos J's mamma på middag och delade julklappar så hade jag med mig mitt gamla minneskort och min kamera och på vägen dit köpte jag ett nytt, större minneskort. Så väl där satte jag i det nya för att få plats med fler bilder för på det gamla hade jag alla bilder sen julafton och det. Så jag gav J det gamla minneskortet och han la det i min väska bredvid soffan, men måste lagt det på kanten typ så det ramlade ur när jag tog väskan. Senare ringde J's mamma om detta (hade inte märkt det än) och sa att jag glömt det, J frågade om det va helt och hon sa att det va det. Så jag tänkte, puh då får jag ju det sen! Idag va vi där för första gången sen dess och skulle ta det, men det va inte alls helt utan tydligen hade hunden hunnit vara på det.. Söndertuggat, så det är skevt och konstigt, fick inte in det i minneskortläsaren bara kameran och den kunde inte läsa det i alla fall! :(

Så himla tråkigt, hela julaftonen borta. Jag har ju syrrans bilder men jag hade en massa fina egna som jag tagit och på farmor o farfar tillsammans o allt, hur många jular är dom kvar liksom? Det vet man aldrig! :/ Så jag blir så ledsen, att jag inte la in dom bilderna innan, att jag inte la i kortet själv, att jag tog med mig kameran!! 100 bilder borta från jul... Jättetråkigt!!

Det är väl dagens i-landsproblem men jag hade blivit mindre ledsen om det va fina bilder jag fotograferat ute till och med, det här är inga superbilder men dom har ett affektionsvärde för mig!

Well well, det är bara att leva vidare och glömma. Men det är liksom pricken över i:et nu när man inte mår så bra annars.. Men det löser sig säkert! Det här ska inte bli en gnällblogg men jag var tvungen att dela med mig lite.

Sov sött! :)

Bjuder på en bild från någon dag innan julafton. Sista jag la in...

Foto: Sarah Öhrn
Kamera:
Nikon D40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0